【黃雨下的復活節放電活動 – 石門 Play Easy】

相信好多家長都會怕落雨天日子,因為無得去公園放電,而換來家無寧日的日子…所以隨手預備1-2張室內兒童遊樂場的membership card是必須的。

今次我地嚟到石門京瑞廣場2期的 「Play Easy 輕鬆玩」(真係漸愧,住咁馬鞍山2年幾,家吓先去京瑞廣場行吓)


入去玩前先講吓個收費,你可選擇單次入場或購買儲值卡扣數。
儲值卡有2款,一款係$300 (開卡要收收續費) ,一款係$500 (免手續費)。如果有多個大人想一齊入場,就會計 $80/位。

扣數方面,$45/小時 (星期一至四)、$65/小時 (星期五至日及公眾假期)。
如果單次入場就貴好多,$90/小時 (星期一至四)、$140/小時 (星期五至日及公眾假期)。

每張卡係for一位小朋友同一個大人入場。而卡主係跟小朋友的,所以大人可以轉第二個帶,但小朋友就唔可以轉人,即係不可轉讓。

雖然我唔清楚佢會點clarify 個小朋友,不過我相信作為家長,好好持守誠信係一個身教。

留意,亦因為入場同離場係用拍卡機,所以離場前建議提早5-10分鐘做預備,因為卡機嘅野係認時間唔認人,如果遲拍幾秒卡都count多一個鐘就唔抵啦!


入面超多嘢玩,個場地大到你O咀。 包括有攀石牆、繩網陣、巨形海綿池、造型小火車、椰子樹旋轉鞦韆、釣魚池、小兔子轉盤、幼兒積木區、火山吹球機、迷宮隧道、Mega波波池王國、超級彈床及創意決明子沙池


(留意: 創意決明子沙池區係另外收費的,
如果你係持儲值卡就係 $20/半小時-星期一至四、$30/半小時-星期五至日及公眾假期。
如果係單次入場,就係 $35/半小時-星期一至四、$50/半小時-星期五至日及公眾假期。)

我地拍卡入場,工作人員再幫我地探熱同用消毒洗手液消毒雙手。跟住除咗鞋後就入去左啦!
一入到去,左邊係一個釣魚區、小火車隧道同幼兒積木區,;而中間就係椰樹旋轉鞦韆。



右邊有一個兔仔氹氹轉、多款三輪車仔、巨形海綿池、攀石牆同決明子沙池

再行入少少就係一個巨形波波池城堡,成個城堡有4條滑梯,唔使爭,同埋都幾高幾剌激架

波波池入面有一個波波火山發射機,好好玩架!


而波波池左邊就有繩網陣同巨形迷宮隧道


而波波池城堡左邊就有個大型彈彈床區 (呢個區域建議最好家長陪同,因為始終有少少危險)


講起波波池,我知好多家長都會擔心衛生問題。
衞生方面,了解番佢地係用上瑞士Saniswiss的醫療級消毒清潔產品進行全場霧化消毒,產品無害,就算小朋友個口仔唔小心掂到都唔會有事,所以我都放心同佢join。

話須論價錢算不上非常親民,但以超大場地同勁多嘢玩嚟講,都算值回票價。我今次係join咗$500儲值卡,如果每次嚟玩一個鐘,都玩到7次或以上。

如果有興趣的馬鞍山區/大圍區家長都可以去睇睇:

地址: 石門安群街1號京瑞廣場2期1樓102A1及102B4
營業時段:上午10:30 – 晚上9:00

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀稿│合作試用│親子活動
請 inbox : pyngai1129@gmail.com
Facebook:https://bit.ly/2WDZtX5      

留言

熱門文章