【請尊重嚴重濕疹患者】

回想番,我好細個就有濕疹問題。當年其實唔多小朋友有濕疹,
以前資訊亦不發達,無而家的group,父母往往亦未必有好多知識,結果亂用方法後就超越醫越差。
我記得小時侯更有小學老師以奇怪的目光看我,回想番真係覺得佢地仍地知識好薄弱。
其實濕疹並非傳染性疾病,佢係一個自身免疫系統的毛病,
其實好多人都有呢個問題,每五人就有一人患唔同程度的濕疹,
只係睇你有無一個擊發點出現, 令到佢爆發


我好好彩只係2條腿有嚴重濕疹,所以我比較少著短裙短褲。
但有不少濕疹朋友就無咁好彩…可能生喺頭皮、手面、頸、甚至面,每日都瘋狂甩皮,
好似比蟻咬咁痕,嚴重時沖涼好似比火燒咁。

雖然我地外觀有點礙眼,但請尊重我們,唔好用一個奇怪的目光望我地。
認識多一點,係最佳的支持方法。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀稿│合作試用│親子活動
請 inbox : pyngai1129@gmail.com

留言

熱門文章